Saturday, July 23

luahan sekeping hati

jika hatiku mampu berkata2,pastinya ia ingin luahkan segala yg telah lama terbuku pada nya.....
selama 23 thun ia bersama ku,terlalu byk yg telah ia simpan......
sedih,suka,duka,gembira,benci,marah,sayang,sumer ade.....


terlau byk yg inginku luahkan..... antaranya:

1.couple
suke3..... aku msh lg dipanjangkan jodoh dgn nya... (hehe..)
alhamdulillah..... sayang die sgt3....
semoga Allah sentiasa berkati hubungan kami hingga ke akhir hayat la hendak nye....
love him soooooo much!!!!


2. frendship
BENCI
tu la perkataan yg sesuai tok benda nih! ape gune perkataan tuh kalo antara 2 org yg berSAHABAT,aku je yg perlu mengalah dan berkorban?
berbaloikah semua yg aku lakukan terhadap mereka sedangkan mereka tidak lgsg menghargainya??
layakkah mereka digelar SAHABAT?

ya Allah.. terlalu berat ujian-Mu terhadapku dlm menangani masalah ni....
tak tertahan tuk aku menanggung nya lg.....
kenapa selalu aku yg merasa sakit begini?
mengapa aku yg selalu menjadi manusia yg di aniaya?
sungguh aku tidak lg mempercayai mereka...
FRIENDSHIP to me is USELESS!!!
i hate dat word damnnnnn much!!!!!!

kalo berkawan hanya untuk kepentingan diri dorg,get off from ma life k??
i dont need them at all.. seriously oke???

aku senang jer....
org nk berkawan,fine,aku treat mcm seorang kawan...
but then bile someone treat aku mcm lawan,nantikan sengatannya....
hidup ni xleh baik sgt... aku bkn di zaman mulia,zaman Rasulullah dulu...
selagi aku bernama manusia,aku xlari dari wat salah....
aku plg benci manusia mcm ni.. so xde kawan lg better la hidup aku....
pegi jaoh2... aku xperlukan korg....
aku ade hidup sedirik....
aku ade org yg syg aku.. so what the fish nak cr aku?
blah ok?
remeber sumtim b4 u all forget sumtim....
korg datang,aku xpanggil and korang pegi,aku xhalau.....
paham2 sediri.. susah asyik nk menangkan orang t hati sdiri sakit....