Wednesday, July 20

angan dlm sedar

hurm hari ni nak dijadikan citer,cousin ajak teman g bank.....
tp bkn teman die pun sebeno nye .... tlg pegang anak die sbb die nok drive....
xsamapi 5minit dlm car,da nanges pun bdk kecik tu....

bkn nanges sbb aku cubit tp sbb xnak dok ngn org... nak jgk dgn ibu die.... so penat la jgk an nk pujuk... puas pujuk,xnak jgk... makin kuat plak tu nanges.... haih,dlm aty ni kan nk je cubit3... gerammmmm.... then lame gak nanges... mcm sakit2 jer nanges tuh..... haih... last2 tetido gak... fuh!! lega jap.... 

15minit kemudian.....

aiiiiii bgn plak??? grrrrrr... da mula da...... bengang gak weiiiii....... nanges la die sampai la kitorg tiba kt umah.... 

hurm finally aku terlepas dari geram yg teramat..... 

tamat kisah tu kat sini....

sekarang plak aku jadi terpikir,anganku,ade anak je nanti,aku xnak manjakan anak aku tu lebih2 sgt..... bkn ape wei.... motif citer td adalah terlalu manjakan anak sehinggakan org lain nak sentuh pun xbleh...budak tu takut mcm tgk hantu plak....

hurm.. xleh jadi cmnih.... anak aku nanti,aku nak didik leklok,nk bio die xmanja sgt2,nanti tyme2 desperate,xde la jadik mcm citer td..... semoga Allah kurniakan aku permata yg menyejukkan perutku mengandungkan nya.. amin....

naseb baik la aku nih suke baby.. tp baby comel2 je la... eeee geram sgt2......yg chubby2 tu ha,jgn la kasik dekat ngn aku.. kalo x,kompem la aku cubit2...... nih koleksi antara babay2 yg berkenan di hati.....

baby cmnih pon santek n comell gak an?? hehe...












sumer comel2 kan? kalo la dapat anak cmnih,xtido mlm la aku.... haha.... ape pun,aku mmg suka baby comel... =)